Saturday 17 August 2013

Selamat tinggal Mr.Perfect :' )



Hai kawan, saya rindu dia, rindu dia sangat2. Hummm. always stalk dia, walaupun dia privatekan twitter dia, dapat tengok gambar dia pun dah cukup . Sebelum dia pergi dia ada cakap dia akan cari saya semula, but almost 2 months, mayb dia dah pun lupakan saya, dia bukan untuk saya, dan saya bukan untuk dia, saya kena belajar untuk terima hakikat . InsyaAllah, satu hari nanti saya akan dipertemukan jodoh yang baik . Mama selalu nasihat kalau orang tu sayang dekat kita pasti dia tak akan tinggalkan kita, hummm ye mama. pahaammm . dia mungkin main-main je. biasalah darah muda kan? :')



Terbukak twitter adik dia, hummm baju raya dia warna biru, mayb . comel nya dia pakai . humm sape sangka warna sedondon :')  hummm its time to wake up and move on . almost 2 months . selamat tinggal mr.perfect. kalau ada jodoh kita bertemu lagi, kalau tak ada saya akan sentiasa ingat awak dan mendoakan kesejahteraan awak .  


Jika boleh memilih, aku lebih memilih untuk tidak mengenalimu dari melupakan kamu :')


Selamat tinggal Mr.Perfect :')

No comments:

Post a Comment