Tuesday 17 September 2013

18 TO BE : )


Hai Sehat? Hopefully anda2 semua berada dalam keadaan sihat sejahtera. Amin. Yang demam tu makan ubat keyh Sekarang dah jarang update blog, hurmmm buzy sangat2 dengan test and assignment. Alhamdulilah test boleh jawab but betul ke tak belakang cerita

20 September 1995 dan 20 September 1994 lahirnya seorang puteri dan seorang putera bagi Encik Azmi dan Puan Azuwa . Nur Amiera Azra binti Azmi dan Muhammad Amirul bin Azmi di beri nama. Heee amiera itu saya laa . For short ira, ia, mia. Azra? jarang gila orang panggil nama tu . hehehe. Amirul my beloved brother. Hahahaha sama tarikh kan bufday kami. Special kan kami? hehehe . yups kami macam kembar tapi tak kembar pun . Kembar sama bulan sama tarikh but lain tahun . Hee seronok dapat sambut sama-sama But now dah study jauh tak dapat dah : (

Heee Jumat ni saya bakal matang Ececeyh sebenarnya dah lama matang. kononnya. hahaha . azam untuk bufday saya? hurmm segan laa nak tulis. hahaha . saya nak belajar rajin-rajin maintain kan result yang cemerlang. nak happykan family  macam-macam laa. haaa nak handset baru :P

Hurmm jumaat ni juga saya mengharapkan sesuatu yang gembira akan berlaku Yang saya tak akan lupakan sampai bila-bila dan menjadi kenangan yang terindah buat diri saya, akan berlaku ke? Mata atas ni dah lama terkenyit-kenyit. katanya nak jumpa jodoh. hahah but terlampau muda untuk jumpa jodoh, muda ke? :P mudah-mudahan impian saya akan tercapai pada 20 september ni dan tak akan berlaku kecacatan pada hari tersebut. InsyaAllah. Amin


No comments:

Post a Comment